Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Sztum

Artykuł sponsorowany
Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Sztum w sprawie przystąpienia do zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Sztum

Na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późn. zm.), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Sztumie uchwały
nr XL/397/2014 z dnia 4 kwietnia 2014 r. w sprawie przystąpienia do zmiany Studium Uwarunkowań
i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Sztum.

Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące sporządzenia zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Sztum.

Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie, ul. Mickiewicza 39 w terminie do 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia, tj. do dnia 09.02.2015 r.

Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

w sprawie przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko

Na podstawie art. 21 pkt 1, art. 39, art. 40, art. 46 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późn. zm.), zawiadamiam o przystąpieniu
do opracowywania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Sztum.

Przedmiotem opracowywanego dokumentu będą wyniki analiz i ocen dotyczących wpływu sporządzenia zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Sztum
na środowisko przyrodnicze wraz z przedstawieniem rozwiązań mających na celu zapobieganie, ograniczanie lub kompensację przyrodniczą ewentualnego negatywnego oddziaływania na środowisko oraz rozwiązań alternatywnych do rozwiązań zawartych w projektowanym dokumencie.

Z niezbędną dokumentacją sprawy można zapoznania się w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie,
ul. Mickiewicza 39, w Referacie Planowania Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Majątku.
Zainteresowani mogą składać uwagi i wnioski do dokumentu w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia, tj. do dnia 09.02.2015 r., w formie:
- na piśmie lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy w Sztumie w Referacie Planowania Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Majątku (pokój 40/41 lub 52, II piętro).
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez koniczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, pod adresem: [email protected]

Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Uwagi i wnioski złożone po wyznaczonym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta i Gminy Sztum.
Burmistrz Miasta i Gminy Sztum

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na sztum.naszemiasto.pl Nasze Miasto