Remont komendy w Kłobucku już się rozpoczął
Kłobucka komenda znalazła się na liście obiektów, w których realizowany jest program standaryzacji jednostek Policji. Obecnie prowadzony jest kompleksowy remont budynku. Prace rozpoczęły się w roku ubiegłym i zgodnie z planem mają zakończyć się w 2015 roku.
Przebudowano już instalację centralnego ogrzewania i jedną z klatek schodowych, dzięki czemu dało się uzyskać 3 dodatkowe pomieszczenia użytkowe. Przebudowano i zmodernizowano biura Wydziału Ruchu Drogowego. Wykonano też drenaż zewnętrzny całego budynku.
Konieczne było też obniżenie posadzek w piwnicach dla uzyskania prawidłowych wysokości użytkowych pomieszczeń. To tylko przykłady wykonanych prac. Aktualnie trwa termomodernizacji budynku, uzupełnienie stolarki okiennej i drzwiowej oraz przebudowa wejścia głównego z wydzieleniem recepcji i poczekalni. Warunki pracy kłobuckich policjantów są w ostatnim czasie bardzo trudne. Muszą oni zmagać się nie tylko z trudami codziennej służby, lecz również znosić utrudnienia związane z prowadzonymi remontami.
Remont komendy w Kłobucku będzie kosztował 4 miliony zł
Środki finansowe, jakie przeznaczono na remont kłobuckiej komendy pochodzą z Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach (3. 320.000 złotych), Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska (600.000 złotych), Starostwa Powiatowego w Kłobucku (40.000 złotych) i Urzędu Miejskiego w Kłobucku (40.000 złotych).
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?