Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Rzecznik dobry na kłopoty

Redakcja
.
. sxc.hu
965 spraw wpłynęło w zeszłym roku do biura miejskiego rzecznika konsumentów.

To liczba zbliżona do lat ubiegłych. Biuro udziela za to więcej porad telefonicznych. Dziennie nawet 20, 3,8 tys. rocznie! W 2011 r. gorzowianie prosili rzecznika o pomoc w reklamacji towarów (przede wszystkim butów) i usług (głównie chodziło o prace ogólnobudowlane). Mieszkańcy prosili też o rady i pomoc w odzyskaniu pieniędzy, mieli problemy ze spłatą kredytów i kartami płatniczymi. - Głównym powodem kłopotów jest utrata płynności finansowej związana z utratą pracy, wzrostem raty czy problemami z kredytami konsolidacyjnymi - podsumowuje rzecznik Andrzej Wawrzyński. Jego biuro mieści się przy ul. Orląt Lwowskich, tel. 95 721 67 47, 721 67 48, e-mail: [email protected].

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Rzecznik dobry na kłopoty - Warszawa Nasze Miasto

Wróć na gorzowwielkopolski.naszemiasto.pl Nasze Miasto