To liczba zbliżona do lat ubiegłych. Biuro udziela za to więcej porad telefonicznych. Dziennie nawet 20, 3,8 tys. rocznie! W 2011 r. gorzowianie prosili rzecznika o pomoc w reklamacji towarów (przede wszystkim butów) i usług (głównie chodziło o prace ogólnobudowlane). Mieszkańcy prosili też o rady i pomoc w odzyskaniu pieniędzy, mieli problemy ze spłatą kredytów i kartami płatniczymi. - Głównym powodem kłopotów jest utrata płynności finansowej związana z utratą pracy, wzrostem raty czy problemami z kredytami konsolidacyjnymi - podsumowuje rzecznik Andrzej Wawrzyński. Jego biuro mieści się przy ul. Orląt Lwowskich, tel. 95 721 67 47, 721 67 48, e-mail: [email protected].
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?